آزمون استخدامی چهار شهرداری جدیدالتاسیس استان کرمانشاه برگزار شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی نیک‌کردار معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از روند برگزاری آزمون استخدامی چهار شهرداری جدیدالتاسیس استان کرمانشاه (گودین، میان‌راهان، ریجاب و بانی‌دره) بازدید کرد و در جریان چگونگی اجرای آن قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یک‌هزار و 300 نفر در این آزمون شرکت دارند و 28 نفر از آن‌ها برای چهار شهرداری گودین، میان‌راهان، ریجاب و بانی‌دره به‌کارگیری و جذب می‌شوند.

به گفته این مسئول، 12 تن از افرادی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، در مرحله اول پذیرفته می‌شوند و 16 نفر دیگر نیز باید در آزمون عملی شرکت کنند.

نیک‌کردار تصریح کرد: افراد استخدامی در حسابداری، راه و ساختمان٬ مهندس عمران٬ امور متصدی دفتری، رانندگی وسایل نقلیه آتش‌نشانی و آتش‌نشان به‌کار گرفته می‌شوند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه دارندگان مدارک دیپلم٬ فوق دیپلم و کارشناسی به بالا را مجاز به شرکت در این آزمون عنوان کرد و گفت: دفتر شهری استانداری و سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه مسئولیت برگزاری و نحوه اجرای آن ‌را بر عهده دارند و این آزمون با نظم و انضباط خوبی در حال برگزاری است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com